Határtalanul! Szlovákia 2015

Az Orczy Anna általános Iskola Tagintézmény kirándulása Szlovákiába

Határtalanul 2015-Szlovákia

Az Orczy Anna általános Iskola és Szakiskola Orczy Anna általános Iskola Tagintézményének hetedikes tanulóinak közös kirándulása a Nyugat-Felvidéken

HAT-14-01-0639

összeg: 586.800 Ft

Kedvezményezett:

Orczy Anna általános Iskola, Szakiskola

5231 Fegyvernek, Szent Erzsébet út 165.

Közreműködő szervezet:

ESZA TáRSADALMI SZOLGáLTATó NONPROFIT KFT

1134 Budapest, Váci út 45. „C” épület

Az orczys diákok a Felvidékre készülődnek:

A fegyverneki Orczy Anna általános Iskola tagintézményeinek hetedikes tanulói a Határtalanul Program keretében Szlovákiában, a Vág völgyében ismerkednek majd a történelmi emlékhelyekkel, az ott élő emberekkel. Jelenleg a felkészülés zajlik, a magyarok által lakott területek földrajzát, történelmét tanulmányozzák a tanulók. A kirándulás útvonalán élő testvériskola tanulóinak apró meglepetéseket és Fegyverneket megismertető, iskolánkat bemutató albumot készítenek. Az előírt program teljesítése a Bethlen Gábor Alapítvány által meghirdetett pályázaton nyert összeg mellett támogatók segítségével valósul meg, melyet ezúton is köszönnek az utazók.

Összefoglaló:

Idén ismét külföldre látogatott iskolánk, a fegyverneki Orczy 7. évfolyama. úti célunk Szlovákia, a Vág völgye volt. Nagyon vártuk már a kirándulást, melyen rengeteg izgalmas program várt ránk. Sok helyre eljutottunk, főként történelmi emlékhelyeket látogattunk meg. Például a trencséni vár mellett a Beckó várat is felkerestük. Az iskolalátogatást nagyon vártuk.  Megismerkedtünk ottani magyar diákokkal, összebarátkoztunk, online is tarthatjuk majd a kapcsolatot. Vittünk egy gyümölcsfát is, amit közösen ültettünk el.A külföldi kirándulást a Bethlen Gábor Alapítvány Pályázata révén, szponzoraink segítségével valósítottuk meg.